Martins modeblogg

Helgens outfit: Bomullskavaj

2013-05-24 07:45 16 kommentarer
Kategori: Tretorn, Shoppingtips, helgens outfit, Gant Rugger, Berg & Berg, accessoarer

Inför den här helgen har jag valt en något mer casual och ledig outfit än tidigare. Lite lösare upprullade jeans, tygskor, en somrig scarf och en mjuk bomullskavaj med flera fina detaljer.

rOeM9j7q2whaB9XrmoZOKpHc1rqQch9M-Y_scwHrqzc.jpeg
Vkc9irLvOue0NhWSrcl52RDyus7GODV-4XQDslrmKAU.jpeg
WrAx2Z6ddwwIAvgmxcUz2sJfrCgImxuclSCMV4YcnJE.jpeg
EYfrUsMoVY1GoTmMjtnvdA8h64PYaQTa0E_Q0kF5aaY.jpeg
Dh2rZ9Q7R-B4KqB2cDiJ9HiOvkkmaSQHzdzoY_RZ2DI.jpeg
sHIt3lv6IAewQYyKW5lBbLBXM0KOV2ckxIs2gS8p97E.jpeg
AiVVYdaiVJ1SQBUmH1lE2kQ39ZPFUI44AKASTsYhuB4.jpeg

Foto: Jonas Nilsson Lee

Kavaj - Gant Rugger, Skor - Tretorn Nylite, Skjorta - Gant Rugger, Solbrillor - Vasuma, Jeans - Gant Rugger, Laptopfodral - Berg & Berg, Scarf - Gant Rugger.

2013-05-24 07:45 16 kommentarer
Kategori: Tretorn, Shoppingtips, helgens outfit, Gant Rugger, Berg & Berg, accessoarer

16 kommentarer | Skriv kommentar

Detta innehåll är skapat av Kings besökare

  • Rapportera #1 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    Felix Postat: 2013-05-24 07:51

    Tung kavaj!

  • Rapportera #2 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    FR Postat: 2013-05-24 07:56

    Gant Rugger är mycket mer spännande än gamla tråkiga Gant som bara säljer gubbkläder med loggor på....

  • Rapportera #3 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    Richard Postat: 2013-05-24 08:07

    Snyggt!

  • Rapportera #4 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    FC Postat: 2013-05-24 09:00

    Skönt att du fick lite spons från Gatn Rugger också... Men snygga grejer!

  • Rapportera #5 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    Jonas Postat: 2013-05-24 09:17

    Kavajen är fin men för kort. Synd att så få modetillverkare vågar låta kavajen få lite längd.

  • Rapportera #6 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    Peder Postat: 2013-05-24 09:38

    Ett tips är att korta ärmarna 3-4 cm.

  • Rapportera #7 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    Kenny Postat: 2013-05-24 10:32

    Håller med ovanstående.

    Snyggt kombinerat och Gant Rugger gör det bra.

  • Rapportera #8 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    Erik Postat: 2013-05-24 10:42

    Snygg kombo! Bra passform på jeans och kavaj, dock hade jag personligen valt en ljusare nyans på skjorta, vit oxford till exempel. Att jag sedan tycker att kavajen är för kort och knäppningen för hög har väl snarare med smak att göra. Som någon annan skrev - korta kavajärmarna!

  • Rapportera #9 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    Nils Postat: 2013-05-24 11:45

    Snyggt!

  • Rapportera #10 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    Fredrik Postat: 2013-05-24 19:28

    Överlag snyggt! Passande stil för dig.

  • Rapportera #11 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    Robin Postat: 2013-05-24 20:30

    King!

  • Rapportera #12 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    Markus Postat: 2013-05-25 08:18

    Det är denna stil som du klär i. Inget annat.

  • Rapportera #13 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    David Postat: 2013-05-26 13:08

    snyggt! Vad heter jeansmodellen?

  • Rapportera #14 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    andreas Postat: 2013-05-26 16:33

    En riktig Bastin-outfit med Stick-Boy och Nylite minsann!

  • Rapportera #15 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    Ludde Postat: 2013-05-30 10:05

    Vart kan jag hitta Gant Rugger scarfen?

  • Rapportera #16 Re: Helgens outfit: Bomullskavaj
    Martin Hansson Postat: 2013-05-30 10:54

    Svar till Ludde: De finns i Gant Ruggers butiker!