Bli medlem på King:s forum!

Som besökare är du välkommen att läsa i King:s forum, men för att själv delta i diskussionerna måste du vara medlem på Kingmagazine.se. Det är gratis och tar bara en minut.

Bli medlem här Logga in här

Här i Kings forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Kingmagazine.se. Läs våra regler.
Mange

Mycket snygg! Är på G att införskaffa en AP Royal Oak modell 1081 från 80 talet. Svårt att hitta info om den på nätet - har du någon rolig info?

Andreas Weinås
Registrerad 2011-10-12
Inlägg 580

Mange - Kul att du gillar den! Royal Oak en verklig klassiker och sjukt mangsidig. Tyvarr har klockan gjorts i femtioelva utforanden och jag har dalig koll pa just den ref. Jag kanner till jumbon (5402, 15202)36mm(14790)39mm (15300) 41mm (15400)men det finns maaanga fler.

Lycka till och hoppas du hittar en du gillar!

oscar

Exakt den du har är min absoluta drömklocka!
Vad får man ge för en sådan? Om man köper begagnad alltså.

Andreas Weinås
Registrerad 2011-10-12
Inlägg 580

oscar - Det ar valdigt olika beroende pa skicket (bade invandigt och utvandigt) men mellan 40-60k brukar de ga att hitta fran en vettig saljare med garanti pa minst 1 ar. Kan sakert hitta en billigare fran privat saljare men en service av dessa verk dar nya delar behovs kan narma sig 20k sa det ar en stor risk..

Gäst
Gäst
  • Signatur: Av
  • Smileys: På
  • EosCode: På
  • Länkar: På
Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av King Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Alla kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 1 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Insaxat

Snabblänkar

Kings världsunika märkesgalleri