Bli medlem på King:s forum!

Som besökare är du välkommen att läsa i King:s forum, men för att själv delta i diskussionerna måste du vara medlem på Kingmagazine.se. Det är gratis och tar bara en minut.

Bli medlem här Logga in här

Här i Kings forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Kingmagazine.se. Läs våra regler.
Registrerad 2012-08-19
Inlägg 1

Jag har tänkt försöka mig på att köpa en vinterrock till min sambo i present. Det är dock en djungel!

Jag är ute efter en fodrad rock i ull. En smal, längre modell. Den får inte vara bylsig eller helt rak utan ska vara ganska figursydd.

Pris runt 3000... Är det någon som har något tips?
/Maria

Registrerad 2012-09-13
Inlägg 3

Om du fortfarande söker efter en vinterrock så gör ett besök på vintagemässan i sthlm (29-30 sept). Där kanske de har något.

Registrerad 2012-09-12
Inlägg 4

Jag hittade en sida som jag kan rekommendera till dig, http://fashionisland.se/sv/jackor/rockar.php. Där finns flera olika modeller av höstens rockar. Både dom i ull och med avtagbart foder inuti.

Lycka till i letandet, det är en djungel..

Registrerad 2012-08-23
Inlägg 9

Vet du egentligen vad du vill ha?

Registrerad 2012-11-14
Inlägg 3

Aerolit skrev:
Jag har tänkt försöka mig på att köpa en vinterrock till min sambo i present. Det är dock en djungel!

Jag är ute efter en fodrad rock i ull. En smal, längre modell. Den får inte vara bylsig eller helt rak utan ska vara ganska figursydd.

Pris runt 3000... Är det någon som har något tips?
/Maria

På den här sidan brukar jag hålla lite koll, de har många olika butiker på ett ställe och många snygga rockar!

http://www.stylight.se/Herr/?tag=10203&tag=10411

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av King Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 4 medlemmar online. 1 foruminlägg har postats idag.

Insaxat

Snabblänkar

Kings världsunika märkesgalleri