Eton rullar ut en ny kampanj med världsmästaren och världsrekordhållaren Mondo Duplantis

Sveriges klarast lysande sportstjärna Armand Duplantis frontar skjorttillverkaren Etons nya kampanj Moments Make the Man.

Rasmus Blom  |  Publicerad 2022-10-14 10:52  |  Lästid: 2 minuter

Stavhopparen Armand “Mondo” Duplantis är ambassadör för skjortmakaren Eton. En svensk-amerikansk match made in heaven. Nu lanserar de kampanjen Moments Make the Man med budskapet att fånga varje ögonblick ackompanjerat av en rad schyssta bilder.

– Trots att jag är lyckligt lottad och har fått uppleva några otroligt storslagna ögonblick, träffat några av de bästa atleterna i världen, och slagit ett par rekord, definierar de minsta och mest personliga ögonblicken mig lika mycket, både som atlet, person, och man. Jag hoppas att jag, tillsammans med Eton, kommer kunna inspirera människor att uppskatta alla livets ögonblick samtidigt som de förverkligar sina drömmar, säger Duplantis.

Etons vd David Thörewik:

– Etons kunder befinner sig på en konstant resa där de strävar efter att bli den bästa versionen av sig själv. Det är en resa som består av ögonblick, allt från storslagna stunder till vardagsrutiner. Vi hoppas kunna inspirera människor till att göra det mesta av varje ögonblick genom den här kampanjen, och att kunna bistå våra kunder i att känna sig lite extra bekväma och självsäkra på vägen, oavsett om det handlar om ett livsavgörande ögonblick eller ej. För i slutet av dagen är det livets alla ögonblick som definierar vem vi är, säger David Thörewik.  

Dela på Facebook
Tweeta
Uppdaterad 2022-10-14 10:54