• Textstorlek A A
  • Hem
  • >
  • Nyheter
  • >
  • Förhandsbläddra i nya King!

Förhandsbläddra i nya King!

VIDEO: King nummer fyra 2012. Innehåller bland annat Skandinaviens första intervju med Ralph Lauren, stor klockspecial, intervju med Mark Wahlberg, de 21 bästa kavajerna just nu, säsongens fetaste cyklar, 15 ikoniska vårplagg och mycket mer!

AV Redaktionen 14:26 / 20 / Mars / 2012

King 4/2012 from King on Vimeo.

10 kommentarer | Skriv kommentar

Detta innehåll är skapat av Kings besökare

  • Rapportera #1 Re: Förhandsbläddra i nya King!
    gratis tidning? Postat: 2012-03-20 16:03

    mer innehåll tack. med så mycket reklam borde den va gratis. dock är ni bättre än cafe denna månad.

  • Rapportera #2 Re: Förhandsbläddra i nya King!
    Victor Postat: 2012-03-21 09:19

    Haha, kul att ni inte ens kan få fram ett vettigt mittuppslag... Reklam på varannan sida?

  • Rapportera #3 Re: Förhandsbläddra i nya King!
    Solveig Postat: 2012-03-21 23:31

    Var exakt var mittuppslaget?

  • Rapportera #4 Re: Förhandsbläddra i nya King!
    Johan Berig Postat: 2012-03-22 13:04

    75% reklam? Nej, tack.

  • Rapportera #5 Re: Förhandsbläddra i nya King!
    Claes Juhlin Postat: 2012-03-22 20:24

    Maila mig på claes.juhlin@egmont.se så ska jag redogöra lite snabbt hur ekvationen antalet annonssidor står sig i relation till innehåll och pris på tidningen. Det är varken kontroversiella eller särskilt uppseendeväckande uppgifter, men ni verkar intresserade så jag hjälper gärna till.

  • Rapportera #6 Re: Förhandsbläddra i nya King!
    Rala Postat: 2012-03-23 10:46

    Tyckte verkligen om Kavaj specialen ni hade med i senaste nr. men hajade inte riktigt de där med streckkoderna? Vad ska dem va bra för/till?

  • Rapportera #7 Re: Förhandsbläddra i nya King!
    gratis tidningen.. Postat: 2012-03-25 12:41

    ok jag köper det med reklamen claes, du lät övertygande. lite besviken fortfarande på innehållet. tex klockspecialen förväntar man sig kanske lite text och lite grävande journalistik. hitta snygga klockor och inte bara ta med dem för att de är dyra. inte bara lite bilder på klockor? det hade ju en reklamblad för klocktillverkarna kunna skrapa ihop åt er. det som dock ger er underkänt är att ni bara slängt in extremt dyra klockor för 150k+. hur många av era läsare köper klockor i den klassen?

  • Rapportera #8 Re: Förhandsbläddra i nya King!
    Halmstad Postat: 2012-03-27 23:36

    #7
    Vad vill man helst LÄSA om? Klockor för 150000 eller 15000? (Samma sak med biltidningar som testar Aston Martin - folk vill läsa om det, inte få konsumentupplysning)

  • Rapportera #9 Re: Förhandsbläddra i nya King!
    Patrik Postat: 2012-04-01 09:36

    #8 Köpråd ligger definitivt högre upp på listan över anledningar att köpa King än att läsa om exklusiva varor utom räckhåll. Det är åtminstone min personliga uppfattning.

  • Rapportera #10 Re: Förhandsbläddra i nya King!
    andreas Postat: 2012-04-03 13:35

    Håller med Halmstad! Det är sällan så att märkena i 100 000 kr klassen inspireras av designen hos budgetmodellerna. Således är det fullt naturligt att man redogör för de stora nyheterna som sedan kommer agera inspiration åt såväl köpare som billigare märken.

    Nu var det ju trots allt så att klockmässan som gick av stapeln kanske inte fokuserade endast på Certina och Tissot...Fan så mycket mer intressant att läsa om nyheterna hos de som faktiskt driver utvecklingen framåt inom klockbranschen. King skriver ju om budgetalternativ året om...