”Rean är som en estnisk glädjeflicka”

Redaktionen |
Publicerad 2008-06-27 14:40 |
Lästid: < 1 minut
![]() |
Claes Juhlin, moderedaktör på King.
– Realisationsperioderna har lite samma syfte som Estlands-resan i Torsk på Tallinn. Den ger oss vanliga dödliga en chans att få känna oss lite glassiga och få spela i en högre liga än den vi så surt vant oss vid. Problemet är bara att lyckan över de där sidenkalsongerna från Lanvin varar lika länge – och känns lika äkta – som just kärleken från en inhyrd estnisk glädjeflicka. |
|
|
![]() |
Michaela Forni, driver bloggen Flest skor vinner på www.stureplan.se. -Jag är knappast någon reagalning, som lägger undan pengar för att råshoppa två gånger per år. Om jag har sett något som är lite över min budget så händer det att jag lägger undan och inväntar. Killar ska hålla utkik efter kashmirtröjor realådorna. Det är världens mysigaste material, som tillsammans med fina skor är ett utmärkt plagg att investera i på rean. |
Foto: Stureplan.se
|
|
![]() |
Sebastian Dollinger, designer Eton.
– Rea är som skattjakt för mig, och jag har den svenska mannen att tacka i hans strävan efter att passa in. Själv letar jag efter de plagg som är udda och sticker ut, och de finns alltid på rean! Nu tänker vissa: Men Sebastian, du är så dum, de reas ju ut för att de är fula och ingen vill ha dem. Underbart säger jag då, fortsätt tänk så! Fundera inte ens över vad som är snyggt även nästa säsong, hittar ni något som ni gillar – köp det! |
Av: Henrik Sagen