Manolo frågar: Nästa designer för H&M?
Ingen har väl undgått den Stella McCartney-hysteri som pågått de senaste dagarna. Kvinnor i alla åldrar och beundransvärda pojkvänner har köat utanför H&M för att kasta sig över de haussade plaggen.
Lagom till julklappsinköpen kommer nu också en smyckeskollektion från Londonbaserade smyckesdesignern Solange Azagury-Partridge.
H&M har helt klart upptäckt ett vinnande koncept även om jag personligen skulle dra mig för att trängas utanför H&M före öppningsdags för att lägga vantarna på ett fåtal åtråvärda plagg. När Lagerfeldt presenterade sin kollektion tidigare i år var det inte riktigt samma rusning, men när somliga nu upptäckt värdet i att bunkra designerplaggen och sedan sälja dem vidare med lämpligt påslag lär trycket på kommande kollektioner knappast bli mindre.
Nu vill vi ha din syn på H&Ms marknadsföringsmetoder. Vart tycker du H&M ska vända sig för nästa kollektion? Vilken designer är intressant nog för att du ska trotsa väder och vind och ge dig ut och trängas med andra hugade H&M-kunder?