Nytt budgethudvårdsval för aktiva

Family Fresh vill ge förpackningar med hud- och hårvård i ett upprättelse. Målgruppen: Aktiva män.
Johan Magnusson |
Publicerad 2011-09-27 06:43 |
Lästid: < 1 minut

Att hitta tidseffektiva, bekväma och prisvärda hudvårdsprodukter är långtifrån det lättaste och därför är nya Family Fresh Active+ ett välkommet alternativ.

Serien består av två produkter, där Energising (med orange förpackning) är precis vad det låter: en energigivande schampo- och duschprodukt som doftar citrus, gröna blad och cederträ. Magnesiumextrakt i löddret ger huden energi och rengör skonsamt och återfuktande. Refreshing doftar å sin sida mynta och sandelträ och syftar till att pigga upp. Mintextraktet friskar upp och svalkar av.
Båda produkterna passar alla hudtyper och är fri från parabener. De säljs i dagligvaruhandeln för en ynka tjuga.