Unga slipsgossar

Redaktionen  |  Publicerad 2006-10-31 18:01  |  Lästid: < 1 minut
Bild 428525
Efter marknadsundersökningar bland jurister, ekonomer, studenter och finansmän tror sig Nicklas Nordbergh, 21 år och John Ekström, 24 år veta hur svenska slipsbärare vill ha sina sidensnaror. Med märket John Henric ska de nu slå sig in på den tuffa marknaden.
– En slutsats som vi kunde dra av våra undersökningar var att unga män oftare känner sig mer bekväma med att bära en slips som väcker uppmärksamhet, berättar John Ekström för King.
– Vår exklusiva presentbox har vi tagit fram då kunderna kände att många butiker lägger ner slipsen, som ofta kostat en hel del, direkt i påsen. Våra slipsar är av hög kvalitet och ska behandlas därefter.
Försäljningen sker i utvalda butiker samt i företagets egen webbshop. Samtliga slipsar kommer med matchande manschettknappar.

Av: Text: Erik Gripenholm

Dela på Facebook
Tweeta