”Vitare tänder på två veckor”

Redaktionen |
Publicerad 2008-04-24 12:54 |
Lästid: < 1 minut

Groomingredaktör Vestberg väljer den här veckan det bästa ur sitt badrumsskåp.
Jag har ett skåp på redaktionen där alla pressutskick samlas, och tidvis svämmar det över av olika produkter för prov. Just nu har det blivit ganska smockfullt, dels efter vinterns hamstrande, och dels på grund av vårens alla nyheter. Här är tre uppskattade nyheter från det där skåpet:
Munhygien
Nya tandborstar från Philips ska göra tänderna ännu renare. HealtyWhite lovar två nyanser vitare tänder på två veckor – jag vet faktiskt inte hur mycket vitare en nyans innebär, men knappt en vecka har gått, så jag får invänta resultatet!
Nya tandborstar från Philips ska göra tänderna ännu renare. HealtyWhite lovar två nyanser vitare tänder på två veckor – jag vet faktiskt inte hur mycket vitare en nyans innebär, men knappt en vecka har gått, så jag får invänta resultatet!
Len hud
Den 26 maj lanseras ett nytt svenskt hudvårdsmärke under devisen ”minimalistisk hudvård”. Swedish Skincare System heter det, och efter att ha varit på en företagspresentation kan jag konstatera att en produkt sticker ut – Hydroactive Moisturizing Body Lotion. Den går snabbt in i huden och du blir väldigt len. Det är en perfekt body lotion, helt enkelt. DMS-teknik är hemligheten, vilket gör att lotionen på sätt och vis imiterar hudens struktur och skiktar sig på samma sätt.
Den 26 maj lanseras ett nytt svenskt hudvårdsmärke under devisen ”minimalistisk hudvård”. Swedish Skincare System heter det, och efter att ha varit på en företagspresentation kan jag konstatera att en produkt sticker ut – Hydroactive Moisturizing Body Lotion. Den går snabbt in i huden och du blir väldigt len. Det är en perfekt body lotion, helt enkelt. DMS-teknik är hemligheten, vilket gör att lotionen på sätt och vis imiterar hudens struktur och skiktar sig på samma sätt.

Amerikanskt i fejset
Anthony Logistics har byggt ut med en ny serie – Action. Branschen tror starkt på att vi killar vill att det ska gå snabbt, och så är även tanken här (till och med i namnet), men det är framförallt en riktigt fräsch citrusdoft som lyfter de här produkterna!
Anthony Logistics har byggt ut med en ny serie – Action. Branschen tror starkt på att vi killar vill att det ska gå snabbt, och så är även tanken här (till och med i namnet), men det är framförallt en riktigt fräsch citrusdoft som lyfter de här produkterna!
Av: Niklas Vestberg