Martins modeblogg

Helgens outfit: Blått & denim

2013-05-10 18:05 21 kommentarer
Kategori: S/S13, Ray Ban, Marco Parisi, Loake, J.Lindeberg, Helium Watch Group, helgens outfit

Jag tycker att de enkla färgvalen också ofta är de snyggaste. Inför den här helgen har jag valt en outfit som jag tror många stilmedvetna och klädintresserade killar redan har i sin garderob. Det vill säga ett par ljusa jeans, en blå kavaj, en vit skjorta och ett par bruna pjucks.

Alla plagg är lika stilfulla som tidlösa och kan varieras med accessoarer som varierar betydligt mer beroende på säsong och trender.

FkQQJWOqMII8CEmxvf0yUSFAvhGSnJjH-7Qv2Qn3gK0.jpeg
5Uf_noPqQ2l7pAkN6RH3oINHYyaT2RTeu2fEDQ7fDDU.jpeg
hl-ldwewRKqDXdBSlxNBCGHkjQITt1Y5smRSsl6AYcA.jpeg
OSNjOaZ4u8RSSv2KLaT-tXITbiJmPFNTrGBeG5uHhOs.jpeg
jFDCZ-jN7A5pLsiwyy-9bAegy8fLYixHmJ3uWLgo6fU.jpeg
LEcAgpuqVILTjJNonCn9zhp4fdh4GP9MRV9LwZIt50E.jpeg

Foto: Jonas Nilsson Lee

Kavaj - J.Lindeberg, Solbrillor - Ray Ban Meteor, Armbandsur - Helium Watch Group, Jeans - J.Lindeberg, Skor - Loake 1880, Slips och näsduk - J.Lindeberg, Bälte - Marco Parisi, Skjorta - J.Lindeberg,

2013-05-10 18:05 21 kommentarer
Kategori: S/S13, Ray Ban, Marco Parisi, Loake, J.Lindeberg, Helium Watch Group, helgens outfit

21 kommentarer | Skriv kommentar

Detta innehåll är skapat av Kings besökare

  • Rapportera #1 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    Thomas Postat: 2013-05-10 18:06

    Snyggt!

  • Rapportera #2 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    Jon Ottosson Postat: 2013-05-10 18:57

    Snygga jeans!

  • Rapportera #3 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    sebbe Postat: 2013-05-10 19:02

    Bra passform på jeansen. Vad heter modellen?

  • Rapportera #4 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    lovisa Postat: 2013-05-10 19:46

    stiligt!

  • Rapportera #5 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    Anonym Postat: 2013-05-10 19:57

    Ett par mörkblåa strumpor i liknande färg som kavajen hade nog varit en fördel här. Det är något med de smala bleka anklarna som gör att det ser väldigt "pojkaktigt" ut och kontraktivt o-avslappnat. Annars i sin helhet ser det riktigt bra och avslappnat ut. Gillar färgkombinationen mellan slipsen och näsduken. Utformningen på näsduken är helt klart ett statement, dock i kombination med det strumplösa blir det för mycket kaka på kaka.

  • Rapportera #6 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    ne Postat: 2013-05-10 20:38

    Tönt!

  • Rapportera #7 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    ne Postat: 2013-05-10 20:39

    Okej, jag ångrar mig. Snyggt!

  • Rapportera #8 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    RB Postat: 2013-05-10 21:16

    Håller med anonym, snyggt som helhet. Glasögonen är riktigt bra! Dock hade jag också föredragit strumpor till denna outfit, kan bero på att kavajen ger ett "varmare" intryck.

  • Rapportera #9 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    Johan Postat: 2013-05-11 00:37

    Bländare? Bra Bokeh!!

  • Rapportera #10 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    Peter Postat: 2013-05-11 00:50

    Cred!

  • Rapportera #11 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    Jens Postat: 2013-05-11 01:44

    Du glömde sockorna men intressant och snyggt att använda ett par trosor som näsduk!

  • Rapportera #12 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    A Postat: 2013-05-11 02:17

    Snyggt! Hade personligen föredragit lite bredare slipsknut men tyckte det var riktigrt bra!

  • Rapportera #13 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    Mattias Postat: 2013-05-11 02:17

    Kan det vara 85 mm.? Jag tror det.

  • Rapportera #14 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    russ Postat: 2013-05-11 13:13

    Snygga solglasögon, får man fråga vilket mått det är på dom? 50mm, 54mm eller något annat?

  • Rapportera #15 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    RD Postat: 2013-05-11 18:45

    Kul och se hur ett par anklar kan skapa en sådan debatt mellan vuxna män.

  • Rapportera #16 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    Martin Hansson Postat: 2013-05-11 19:26

    Svar: Jeansmodellen heter Damien!

  • Rapportera #17 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    Martin Hansson Postat: 2013-05-11 19:31

    Svar: Solbrillorna är ett par 48 mm!

  • Rapportera #18 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    Simon Postat: 2013-05-12 10:19

    Wow!

  • Rapportera #19 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    Pallet Postat: 2013-05-12 16:43

    Riktigt snyggt! Kan man fråga vilka produkter som går i håret?

  • Rapportera #20 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    alfred Postat: 2013-05-14 20:49

    Var är byxorna från?

  • Rapportera #21 Re: Helgens outfit: Blått & denim
    Felix Postat: 2013-05-29 16:44

    Vad heter byxmodellen?