Nöjesbloggen

Hanna Järver och Jonas Lundqvist släpper duetten ”c’mon”

2016-12-01 10:22 Kommentera
Kategori: Musik

adxqyrivsto9duodsb88.jpg

Den tvåfaldigt P3 Guld-nominerade sångaren och låtskrivaren Hanna Järver och King-favoriten Jonas Lundqvist har gjort en låt tillsammans. De båda gjorde tidigare i höstas en spelning på Debaser Medis i Stockholm under Jonas Lundqvist turné Dessa Nätter.

Lite senare i december kommer de göra ytterligare två konserter tillsammans; på Pustervik i Göteborg och Mejeriet i Lund den 16 respektive 17 december.

2016-12-01 10:22 Kommentera
Kategori: Musik

Yung Lean & Eytys släpper sneaker

2016-11-18 09:16 Kommentera
Kategori: Mode, Musik

01-eytys-exclusive.jpg

I somras tog jag del av en av det gångna årets bästa, och bäst skrivna artiklar — "A Second Chance" i tidningen The Fader, skriven av Duncan Cooper. En omfattande intervju med Yung Lean och andra i hans närhet med anledning av den svenske rapparens sammanbrott, i form av alldeles för mycket droger och utmattning av för mycket arbete. Rapparen delade under 2015 sin tid mellan Miami och Stockholm, och det intensiva arbetet och ändlösa festandet tog till slut ut sin rätt på den unge ekvilibristen från Södermalm. Yung Lean lades in på sjukhus efter att ha överkonsumerat hostmedicin, marijuana och tabletter. Hans pappa, författaren och litteraturkritikern Kristofer Leandoer, flög över och hämtade hem sin son.

Förutom den personliga kollapsen och verklighetskollen har Yung Lean haft ett hektiskt år. I slutet av 2015 landade hans album Warlord, som, likt hans första album, risades och rosades. Unikt med Lean är att han är blott tjugo år gammal och redan tillskansat sig ett internationellt erkännande, något som få svenska artister får uppleva under en livstid. Hans säregna, sävliga rap med bruten engelska och Yung Guds utsökta produktioner, blandat med flera av Sad Boys och Gravity Boys rap- och producentmedlemmar, gör dem med Lean i spetsen till en säregen grupp artister som tror på sin grej och vågar ägna all vaken tid åt att förverkliga sig själva. Nyligen släppte Yung Lean den första singeln med sitt punkband Död Mark, han har tillsammans med andra medlemmar ur Sad Boys-kollektivet bråkat med Urban Outfitters som skamlöst snott deras design i form av en ledsen smiley. Bara nyligen sågs Lean och Travis Scott i en studio tillsammans, vilket födde ett rykte om en kommande kollaboration rapparna emellan. Vilket inte skulle vara första gången de två samarbetar.

Det svenska sneakermärket Eytys gör skor med väldigt unika siluetter, vilket snabbt gett dem uppmärksamhet både på hemmaplan och internationellt. Tidigare i våras lyckades de få Michael Madsen att ställa upp som ansikte utåt för höstkollektionen, och fotade kampanjen i Stockholm. Nu har det offentliggjorts att Eytys tillsammans med Yung Lean släpper en sneaker i läder och nubuck -- Spider. Skon består av svart läder, gröna sulor och istället för skosnören har man placerat buntband. Tillsammans med skorna, som släpps i Eytys butiker i början av december, släpps även en "image story" av Kristin-Lee Moorman. I den ser vi Yung Lean, Sad Boys och ska vara inspirerad av kungliga porträtt från 1980-talet.

03-eytys-exclusive.jpg
sad-boys-yung-lean-eytys-spider-4.jpg
sad-boys-yung-lean-eytys-spider-5.jpg
02-eytys-exclusive.jpg

2016-11-18 09:16 Kommentera
Kategori: Mode, Musik

Lykke Li regidebuterar

2016-10-12 13:58 Kommentera
Kategori: Musik

9866daae.png

Det var för ungefär en månad sedan som allmänheten fick nys om att Lykke Li dragit ihop en ny supergrupp, LIV, tillsammans med monsterproducenten tillika pojkvän tillika far till Lykke Lis barn Jeff Bhasker (som producerat bland andra Kanye West, Jay-Z och Mark Ronson), Miike Snow-medlemmarna Andrew Wyatt och Pontus Winnberg samt Björn Yttling från Peter Bjorn and John.

Den första singeln "Wings of Love" har precis blivit med video, som är regisserad av Lykke Li själv. "Wings of Love" låter ungefär som dagens indiepop idkat älskog med sextiotalets hippiesoundtrack som återfinns hos artister som Crosby, Stills & Nash, Buffalo Springfield och John Denver, för att nämna några.

Videon är inte direkt safe-for-work, men klarar dina kollegor av nakna rumpor och bitvis blottade bröstvårtor från bandmedlemmar och diverse andra i videon "free-spirited-creatures", som dansar i naturen, borde du kunna titta på den med gott samvete.

2016-10-12 13:58 Kommentera
Kategori: Musik

Svenska sneakerbossen kritiserar adidas och Kanye West

2016-09-26 07:45 Kommentera
Kategori: Mode, Musik

sneakersnstuff-open-letter-adidas-boost-v2-01-960x640.jpg

Sneakersnstuff är respekterade världen över och har länge ansetts vara en av världens bästa sneakerbutiker. De har butiker i Stockholm, Malmö, London och Paris och säljer dagligen sneakers till kunder över hela världen genom sin onlinebutik.

Under lördagen släpptes Kanye West och adidas senaste sneaker Yeezy Boost 350 V2, en uppdaterad variant av den mycket populära Yeezy Boost 350. Som väntat var efterfrågan astronomiskt mycket större än utbudet, som med tidigare releaser, även om antalet skor den här gången var större än tidigare.

I ett öppet inlägg på Instagram kritiserar nu Sneakersnstuff VD Eric Fagerlind det tyska sport- och streetwearmärket och deras samarbete med rapparen Kanye West:

"If you continue to undercut the market this hard, people will get tired of trying," och menar att när Sneakersnstuffs hemsida kraschar och vissa lyckas beställa skor som inte finns, tappar folk förtroende inte bara för adidas utan även för Sneakersnstuff som butik och varumärke.

"Disrupting the marketplace with chaos on release day feels very 2015, and you are the 'brand of the future,'" skriver Fagerlind något svidande. Statistiken visar också på vilken galen efterfrågan det är på skorna, som släpptes för 2199kr under lördagen i flera butiker i Stockholm, samt även Malmö, Uppsala och Göteborg.

It's yeezy season... I think we had more simultaneous visitors than @adidasoriginals global production of the Yeezy 350. I see a lot of people angry, frustrated and sad. And I share their frustration. We do all that we can for a fair and smooth release - but since we get nowhere near the qty to cover even 1% of the demand, people still misstrust us. I think there is a lesson to be learned here @adidasoriginals. If you continue to undercut the market this hard, people will get tired of trying. I know it is not likely that you will sell us 50000 pairs (I'm game if you are...). But you have to level the field here. Disrupting the marketplace with chaos on release day feels very 2015, and you are the "brand of the future". I am in Herzo monday - happy to share all info, insight, feedback with anybody who cares #yeezy

Ett foto publicerat av Erik SNS Sneakersnstuff (@erikfagerlind)

Innan lördagens release gick också Sneakersnstuff ut med och menade att: "Close to 100% of you will not get a pair. That is just a fact."

Hur långt är vi beredda att gå för ett par skor, och kommer adidas och Kanye West extrema limitation kring de populära Yeezy Boosts att hålla?

Läs mer: Bästa sajterna för att köpa och sälja sneakers

2016-09-26 07:45 Kommentera
Kategori: Mode, Musik

The Weeknd och Daft Punk släpper 'Starboy'

2016-09-22 10:35 Kommentera
Kategori: Musik

the-weeknd-daft-punk-starboy-01-960x640.jpg

Trots att det inte känns som speciellt längesedan vi hörde något från Abel Makkonen Tesfaye aka The Weeknd kommer hans nya singel "Starboy" extremt lägligt.

Ryktet började gå redan för en månad sedan om att The Weeknd kontaktat franska electroduon Daft Punk, och bjudit in dem i studion för att arbeta på ny musik tillsammans. En intressant kollaboration som många definitivt hoppades skulle vara sann. Under natten svensk tid fick vi det bekräftat. Det hela inleddes med att The Weeknd twittrade en bild på ett omslag som läste "Starboy", ovanför en bild på The Weeknd själv som verkade ha rakat av sig sin tsunamivåg han haft på huvudet alldeles för länge (tack för det). Strax därpå dök den fantastiskt energigivande bangern "Starboy" upp på musikplattformarna.

Jag ska inte plåga er kära läsare med någon djupare analys av låten utan föredrar att låta musiken tala för sig själv. Att slå ihop The Weeknd och Daft Punk, som tillsammans tilldelats hela nio stycken Grammys för sin musik, hade redan på förhand känts genialiskt.

2016-09-22 10:35 Kommentera
Kategori: Musik

Trailer: Oasis-dokumentären 'Supersonic'

2016-09-06 17:15 1 kommentar
Kategori: Film, Musik

2b89cc3a.jpg

Världens sista rockband, Oasis, har blivit med dokumentär. En ofantligt efterlängtad sådan, som till och med berättas av Gallagher-bröderna själva.

Deras galna resa från Manchester till världsscenerna har dokumenterats flitigt genom åren, men dokumentären, som går under namnet Supersonic, vars exekutiva producent är Asif Kapadia, regissören bakom Oscarsbelönade Amy, är förmodligen den första som ger en rakt igenom ärlig och komplett bild av Oasis grundande, utförande och slutliga frånfälle.

Trailerns bästa ögonblick är när Noel Gallagher jämför Oasis med en Ferrari: "Great to look at, great to drive and it'll fucking spin out of control every now and again."

Supersonic har premiär den 2 oktober.

2016-09-06 17:15 1 kommentar
Kategori: Film, Musik

Intervju: Jonas Lundqvist

2016-08-26 10:34 2 kommentarer
Kategori: Musik

jonas-lundqvist_foto-kristian-bengtsson-1.jpg

En reviderad version av följande text publicerades urpsrungligen i King nr. 4, 2016.

Han har på kort tid blivit Sveriges nästa pophopp. King träffade Jonas Lundqvist för att prata cargobyxor, Håkan Hellström och sin värsta tid i livet.

Jonas Lundqvist kommer gående i raskt takt nedför Dalagatan i Stockholm. Han är några minuter sen till vår intervju och ursäktar sig, samtidigt som han blir ett med ett äpple.

–Jag älskar det här stället, säger Jonas samtidigt som han med en svepande handrörelse visar mig in på Restaurang Tennstopet.

Den omedelbara känslan är att Jonas är här ofta; han är tjenis med personalen och löser bekymmerslöst ett avskilt bord i en annars reserverad avdelning. Han tar sig genom restaurangen med en slags ödmjuk pondus, där han är ensam på stället med låga Converse All-Stars och vida Dickies-byxor.

Jag har hört att du bara jobbar 20 timmar i veckan. Vad gör du mer?
–Jag försöker ägna mig åt musiken hela tiden egentligen. Det senaste halvåret har det dykt upp oviktiga grejer som att jag måste kopiera upp nya hemnycklar som tar fyra timmar. Sen är den dagen borta. Helt vanliga Seinfeld-grejer bara. 20 timmar är nog, tiden försvinner ändå.

Hur går det till när du skriver musik?
–Det är jag med en gitarr hemma på soffan. Inget mer än det. Vilket jag är så jävla trött på också egentligen. Jag sitter och spelar tills det dyker upp något. Oftast orkar jag bara 20-25 minuter i stöten, men dyker något upp fortsätter jag. För att jag ska orka vidare behöver det vara direkt bra. Jag är ingen person som skriver hundra låtar och väljer ut tio till en skiva. Jag skriver precis det som behövs. Hela min telefon är full av textrader och små korta melodier som jag hittar överallt.

Hur kommer det sig att du började skriva på svenska och bytte från Jonas Game till Jonas Lundqvist?
–Första Jonas Game-skivan gjordes på så hög energi. Jag hade någon slags dogma för mig att det skulle göras snabbt. Efter det hade jag skrivkramp och visste inte hur jag skulle ta något vidare. Då öppnade sig svenskan som en väg ut, att språket i sig blev en nytändning. Jag kunde kanske lika gärna fortsatt heta Jonas Game, men nu blev det så här. Jag tillbringar så otroligt mycket tid själv, alltså extremt mycket, och i det lilla rummet måste något vara spännande. Det blev svenskan.

Fanns det en restriktion i engelskan?
–Jag kände mig bekväm fram till den punkten när jag började skriva på svenska i stället. Jag jobbade hårt med texterna på Jonas Game-skivan och även i Bad Cash. Fram till den vändpunkten kände jag att det räckte. Någonstans ser jag poesi som det högsta, det som är närmast. Det är nästan mer popmusik än popmusik; med extremt små medel kan man nå något extremt stort.

Hur var tiden efter Bad Cash Quartet splittrats?
–Det var en mörk tid, så klart. Nu är det så längesen så jag kan säga precis som det var: min värsta tid. Jag fattade ingenting och hade inte insett hur stor del av min identitet det bandet var. Det var otroligt dimmigt i huvudet. Plötsligt var det så mycket som plötsligt inte fanns längre. Det känns som att prata om en helt annan tid som jag förträngt. Det viktigaste är att vi är vänner idag. Efter ett par månader snackade vi igen, vilket jag tycker är grymt.

Blir det någon återförening?
–Nej, vi skulle aldrig göra det på det sättet som andra band återförenas med en nytagen bild där alla ser allvarliga ut och släpper en jättedålig låt. Helt ointressant för oss. Om det skulle bli en återförening sker det förmodligen på någon polares 40-årskalas.

Det talas ofta om de stökiga Bad Cash-åren. Hur stökigt var det egentligen?
–Jag rodnar när man ska prata rock n' roll-myter, men under sista turnén hade man som mål att minnas en av tre spelningar. Det var mest en och en som kunde sköta sig, personkemin i gruppen gjorde det värre. Ett samhälle i samhället, vi hade känt varann sen vi var små. Ganska svennigt egentligen, när man tänker efter.

Spelade ni packade ofta?
–Ja, låtarna var så jävla enkla så vi kunde spela hur som helst. Plus att inget bet på en, det var ett konstant festtillstånd. Man blev aldrig trött, vi var tjugo år och kunde göra vad som helst.

Hur är ditt förhållande till alkohol och andra berusningsmedel i dag?
–Bra, eftersom jag nästan aldrig är utan det. Det är väl bra? Allt som är dåligt för hjärnan och kroppen är jag väldigt bra på. Jag har däremot svårt för folk som får snedfylla. Fattar inte ens varför man dricker då.

Du är från Göteborg. Hur stor skugga kastar Håkan Hellström över andra musiker från Göteborg?
–Jag tycker inte han kastar någon skugga, han är en av oss som råkade 'hit it big'. Har aldrig hört ett ont ord om honom i mitt gäng. Han är också en utav de trevligaste som finns. Fan, jag känner bara att han var en av oss; ena dagen hängde man på någon efterfest och nästa dag var han på tv. Med all rätt! Han kom med något helt eget. Hela Göteborg fick en strålkastare på sig när Håkan slog.

Saknar du Göteborg?
–Jag saknar kusten, havet och mina vänner där. Men jag lägger inte så mycket tid på att tänka efter om jag saknar det eller inte. Jag älskade min uppväxt i Örgryte med alla villor, det var skitgrymt och superpriviligerat. Nu kan jag inte tänka mig att bo någon annanstans än i Stockholm. Var jag än åker så har kulturen ändå kommit längst i Stockholm; PK-eliten till exempel. Jag älskar det! Trivs väldigt bra med den typen av språk och värderingar runt mig.

Vad lyssnar du på?
–Jag är en periodare och suger upp saker under korta perioder. Då är jag vidöppen för allt, sen stängs den dörren plötsligt en dag, så är jag inte där på ett tag. Stormzys "Shut up" var den senaste låten där jag kände att det fanns en kulturell pånyttfödelse i låten. Den där sång-för-en-generation-känslan. Det händer mig ganska sällan men det skedde direkt när jag hörde den låten. "Herregud, det här är Aretha Franklin", tänkte jag. Instant classic. När jag får den där vidöppna känslan finns det inget som hindrar mig och jag kan lyssna på en låt tusen gånger. Det finns inget stopp.

Var det alltid självklart att du skulle hålla på med musik?
–Jag fattar hur det här låter, men jag har varit säker på det sen jag var sex-sju år. Jag fick tidigt reda på att pappa höll på med musik och spelade trummor och gitarr. Den känslan fanns där redan som barn, att det var givet. Det var verkligen så. Jag är så jävla glad för det, vissa går ett helt liv utan att veta vad man ska hitta på. Jag visste att jag kunde lägga hur mycket energi som helst på musiken. Man anade att det kom en livsstil som inte hade så mycket med skolan att göra, att man fick det på köpet. Det var också lockande.

Hur är ditt modeintresse?
–Först hade jag jeans på mig i tio år, sen hade jag kostymbyxor på mig i tio år och nu har jag precis bytt till Dickies 874 som jag förmodligen kommer ha i tio år. Det är väldigt små förändringar som håller i sig väldigt länge. Jag är fåfäng och är intresserad av signalerna man sänder ut. Jag gillar enkelhet till stor del och håller mig till otroligt få grejer under väldigt lång tid. Även när det kommer till märken. Our Legacy från Göteborg har jag sett från dag ett. Jag gillar personerna bakom och kläderna de gör. Ungefär på samma sätt man kan gilla en pjäs eller ett band.

Är du skyldig till några stilmissar?
–Det är ganska svårt med stilmissar i och med den konservativa genre jag hållit mig till. Jag hade militärbyxor på en fotosession med Bad Cash 2003. Cargobyxor alltså! I dag framstår det som helt genialt men precis efteråt undrade jag vad fan jag hade på mig.

Hur är din syn på svenskt och skandinaviskt mode?
–Jag gillar inte saker när jag inte vet vilka som ligger bakom det. För mig är kontexten så himla viktig, håller du upp ett snyggt plagg, men jag inte vet vad som ligger bakom det, betyder det inget för mig utöver att det ser bra ut. Jag kan liksom inte bry mig. Det gör mig kanske till en tvättäkta snobb.

Berätta om låten "Pengar på fickan". Handlar den om karriärister eller kärlek?
–Jag har bilden av att man ska jobba med sin kropp, för det är det enda jag kan, sen är man nåt annat resten av tiden. När ens jobb blir hela ens identitet, när samhället har dig exakt där de vill att du ska vara, små barn mår dåligt och du kan jobba dig igenom vilken kris som helst, så är alla utbytbara i det här samhället. Allihopa. Alla är brickor. Det finns inget originellt tänk med det, men just "Pengar på fickan" handlar om det som jag är mitt i, med min tennisklubb, och man vill så gärna känna att det är värt att dö för någonting. Det man kan känna när man ser sin tjej komma gående. Var och en måste ju kämpa för att betyda något för sig själv och andra, men egentligen pågår det utan oss. Allt runtomkring oss pågår utan oss.

maxresdefault.jpg

Hur träffade du Eric Berglund, som driver Sincerely Yours där din platta som Jonas Game gavs ut?
–Han var ett år äldre än mig och vi gick i samma gymnasium. Vi träffades tidigt på någon fest, och sen har vi haft kontakt. Just den perioden hängde vi som vänner och det var naturligt att min platta skulle ges ut där. Jag är ibland inne och lyssnar på Tough Alliance och slås av att de fortfarande är underskattade. När man kom till deras studio, som typ var ett skrivbord i något kollektiv de bodde i, där högtalarna var spruckna om de ens hade några. Allt hängde i luften, det var ett fantastiskt band och helt klart givet att det skulle brinna upp. Eric och Henning är helt olika personer. Träffade faktiskt Henning nere i Växjö för ett tag sedan och jag tror det kommer någon sologrej från honom snart, han har hur mycket som helst i sig. Båda är superbegåvade verkligen.

Trivs du att spela live?
–Längre från vardagen kommer man inte än när man är på scen. Det har hänt något de senaste åren, jag känner mig helt hemma där uppe. Det är så nära ett fiasko hela tiden, det är underbart! Har man en dålig dag eller får en känsla av att man inte ska vara där uppe och katastrofen är så nära tycker jag det är grymt. Det är på riktigt. Jag vill att det ska vara live-live, inte en inrepeterad show. Det är nog svårare att se något som är så icke-inrepat tror jag. Är det inte full närvaro går det inte att genomföra. Det värsta som kan hända är att det blir dåligt men det är inte så jävla farligt. Det är så jag vill ha det. Mycket improvisation och så långt borta från studio man kan komma.

Vet inte ens dina bandmedlemmar vilka låtar som ska spelas?
–De vet vilka låtar, men inte vilken ordning. Jag vill vara en entertainer och att folk ska ha en trevlig kväll och kunna glömma samtiden för ett ögonblick. Det är alltid bäst när det inte är så jävla bra som den som uppträder tror.

2016-08-26 10:34 2 kommentarer
Kategori: Musik

Tallest Man On Earth släpper nya, avskalade singeln 'Rivers'

2016-08-17 11:06 Kommentera
Kategori: Musik

rivers-cover.gra047.jpg

Det brukar vara relativt tyst från den Dalabördige The Tallest Man On Earth, aka Kristian Matsson. Ett album dimper ned, det är briljant och Sveriges flinkaste gitarrkille åker på världsturné och har vi tur gör han några spelningar i Sverige. Därför har de två senaste singlarna (!) som getts ut inom loppet av några månader varit ett ovanligt inslag i en annars sparsmak releasetakt.

Som artist började TTMOE med väldigt spartanska inspelningsmetoder, där hans röst och gitarr länge var de enda elementen i formeln som skapade magisk musik. Oundvikligt har hann långsamt börjat skapa större ljudbilder, med fler instrument som ändå känns hemma i hans musikkatalog.

De två singlarna "Time of the Blue" och senaste "Rivers" ger oss en inblick i var Kristian Matsson må vara på väg i sitt skapande. Det är en enkel, minimalistisk och avskalad produktion som presenteras i bägge spåren, där suggestiva melodier och pianoslingor täcker upp hans röst och gitarr på ett alldeles utsökt vis. Om de två låtarna är bevis på att vi kanske redan till våren får ytterligare en skiva från TTMOE, efter fjolårets Dark Bird Is Home, låter vi vara osagt men så länge det kommer ny musik från den svenska sång- och gitarrfågeln är jag nöjd.

The Tallest Man On Earth spelar på Dalhalla i Rättvik den 3 september.

2016-08-17 11:06 Kommentera
Kategori: Musik

Tysk technolegend streamade fotbolls-EM under liveset

2016-07-01 12:00 Kommentera
Kategori: Musik

13516563_1135952476463929_3034749901478777821_n.jpg

Den tyska technolegenden Sven Väth aka Papa Sven uppträdde på Awakening's Festival i Amsterdam föregående helg. Inför tusentals fans vände Väth plattor och såg till att folk hade en good time. Samtidigt kände Sven att matchen mellan Tyskland och Slovakien i fotbolls-EM var tillräckligt viktig för att inte missa, om det nu skulle hända något spektakulärt.

Sven beslöt sig därför att streama matchen på sin iPhone, som var placerad bekvämt ovanför mixerbordet under hela spelningen. Tyskland vann matchen enkelt med 3-0 och Sven Väth genomförde spelningen fullt fokuserad på sin musik.

screen-shot-2016-06-30-at-10-45-45-am.png

2016-07-01 12:00 Kommentera
Kategori: Musik

Adam Olenius från Shout Out Louds släpper EP

2016-06-29 08:51 Kommentera
Kategori: Musik

adam2.jpg

Det är snart tre år sedan som Shout Out Louds släppte sitt senaste album Optica, och anledningen till att vi fortfarande inte fått ett nytt album har nu besvarats: bandets sångare och låtskrivare Adam Olenius har det senaste året arbetat på ett soloprojekt, som i dag ges ut i form av EP:n "Looking Forward To The New Me".

"Här är den. Min solodebut. I form av fem låtar som började skrivas för några år sedan och skrevs klart för endast några veckor sen. Låtar jag skrev på flygplan, i hissen, på barer och mellan soundchecks. Visslades in på telefonen och spelades in utan filter. Tryckte på rec och sjöng. Låtar om fina saker. Låtar om sorgliga saker. Jag har producerat det mesta av EP:n med min vän tillika producent Måns Lundberg samt två spår själv. Ett första ögonkast," säger Adam själv i ett pressmeddelande.

Producenten Måns Lundberg har tidigare jobbat med bland andra Håkan Hellström och Deportees. Med på skivan gästsjunger också Say Lou Lou samt Rebecca Scheja från Rebecca & Fiona.

I samband med EP:n släpps också en musikvideo till spåret "Feels Like Feels Right".

Adam Olenius spelar live på Färgfabriken i Stockholm fredag den 1 juli.

2016-06-29 08:51 Kommentera
Kategori: Musik

David Johansson

Gör på King: Skribent.
Vilket innebär: Skriver, intervjuar och förser Kings läsare med det senaste inom tv, film och musik.
Född: 1989.
CV i korthet: Redaktör, frilans, copywriter, reporter, översättare, researcher.
E-post: carldavidake@gmail.com

Snabblänkar

Kings världsunika märkesgalleri